Investigació

Investigació en la UA durant la suspensió de classes presencials

• Comunicació sobre els terminis administratius de l'AEI als beneficiaris i sol·licitants de les seues ajudes en relació amb la crisi sanitària ocasionada per la COVID -19.
  • Les finestretes per a presentació de documentació continuen obertes per mitjans no presencials (e-administració). No obstant això, els terminis s'amplien el temps que dure l'estat d'alarma decretat pel Govern.
  • Per a qualsevol dubte, consulteu amb la Unitat de Projectes Públics: convopu@ua.es
  • Document resum. Document que arreplega els 6 possibles punts de col·laboració de la Universitat d'Alacant amb la Generalitat Valenciana respecte a la COVID-19: investigació, infraestructura científica, material sanitari, instal·lacions per a hospitals de campanya, recursos digitals per a primària i secundària, i pla de voluntariat.
  • Oferta d'investigacióActualitzat 25-3-20
  • Sí. Els terminis dels procediments interns s'amplien el temps que dure l'estat d'alarma. No obstant això, la nostra finestreta a través de l'e-administració continua oberta.
  • La Comissió Europea ha retardat la data de tancament de diverses  convocatòries del Programa d'Infraestructures d'Investigació fins al pròxim 14 de maig de 2020. Aquest canvi ha sigut motivat per la situació extraordinària a la qual s'enfronta Europa per la COVID-19 i ateses les dificultats manifestades per sol·licitants, avaluadors i els delegats del Comitè de Programa. Les convocatòries afectades són:
    • H2020-INFRAIA-2020-1 (TOPICS INFRAIA-02 e INFRAIA-03)
    • H2020-INFRAINNOV-2020-2 (TOPICS INFRAINNOV-03 e INFRAINNOV-04)
    • H2020-INFRASUPP-2020-2 (TOPIC INFRASUPP-02)

Per a qualsevol dubte, consulteu amb l'Oficina de Gestió de Projectes Internacionals: ogpi@ua.es

• Pots accedir-hi només per a manteniment de recursos o infraestructures crítiques.
  • Red UA i accés remot als recursos tecnològics de la UA
    • Red UA: permet accedir a l'aula d'informàtica virtual per a utilitzar les llicències disponibles de programari instal·lat en aules d'informàtica, als recursos electrònics de la Biblioteca Universitària, a les bases de dades documentals locals de la UA i al gestor bibliogràfic Reference Manager.
    • Consulta la informació detallada d'aquests serveis en la pàgina sobre accés extern als recursos de la UA.
  • Aplicacions recomanades